می دونم بر نمی گرده به خدا...
مسافر ( هرچی بخوای گیر میاری)
درباره وبلاگ


این وبلاگ تنها برای سرگرمی بوده و هیچگونه جنبه ی سیاسی ندارد
آخرین مطالب
نويسندگان
17 آبان 1389برچسب:, :: 11:59 :: نويسنده : مسافر

گل قاصد کی فرستاده تورو؟

کی به تو گفته ز من یاد کنی؟

کی به تو گفته منو شاد کنی؟

اونکه از چشم سیاهش دل من غم می گیره...؟

گل قاصد چی میگه؟

مگه تنها شده باز...؟

مگه رسوا شده باز...؟

مگه پروانه می خواد...؟

مگه دیوانه می خواد...؟

چه می دونم گل قاصد چی بگم؟

 

 

دیگه دل از همه سرده به خدا --- می دونم بر نمی گرده به خدا

 

 

ای نسیم سحری ، ای سبک رقص پیام آور صبح،

زیر گوشم چی میگی؟

کی فرستاده تو رو...؟

کی به تو گفته که از سر ببری خواب مرا...؟

کی به تو گفته که از دل ببری تاب مرا...؟

اونکه خون دلمو ریخته تو شیشه غم...؟!

اون که اندوه مرا هیچ ندید...؟!

اون که فریاد دلم را نشنید...؟!

چی بگم با تو نسیم سحری؟

 

 

دیگه دل از همه سرده به خدا --- می دونم بر نمی گرده به خدا

 

 

شما ای زنجره ها

چی می گین با دل افسرده من؟

کی فرستاده شما رو دم این پنجره ها؟

مگه اون اشکای شورو ندیدین...؟!

مگه اون قلب صبورو ندیدین...؟!

دل من سنگ صبوره ، دل من جام بلوره ،

دیگه افتاد و شکست ، دیگه من موندم و درد ،

دیگه من موندم و خاموشی و سرد

کی میگه قصه بخونین همتون؟

شما ای زنجره ها اینو بدونین همتون

 

 

دیگه دل از همه سرده به خدا --- می دونم بر نمیگرده به خدا

 

 

موج دریا

چی میگی؟

با دل خسته تنها چی می گی؟

از کی می گی؟

کی به تو گفته ز من یاد کنی؟

کی به تو گفته که فریاد کنی؟

اون که خندید به چشم تر من...؟!

به تو گفتم چی می گفت...؟!

به تو گفتم که شبا خواب نداشت؟

دلش از دوری من تاب نداشت؟

من پر از او بودم ،

یا که جادو بودم؟

میدونی...؟

اونچه که بود قصه ای بیش نبود...

چی شد اون لطف و صفا..؟

چی شد اون مهر و صفا...؟

همه بود رنگ و ریا..؟!

به تو ای موج قشنگ ، چی بگم از دل تنگ؟

برو ای ساحل دور ، برو تا چشمه نور ،

گر به او بار رسیدی بده پیغام مرا

که مبر نام مرا بر سر سنگ فراموشی درد ،

بشکن جام مرا    

که دلم از همه سرده به خدا --- می دونم بر نمی گرده به خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 29360
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1